Aftellen! - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

03 November 2014 | Nederland, De Goorn

Hoi allemaal!

Hier is dan mn eerste berichtje. Mijn laatste werkdag en eerste afscheid feestjes achter de rug dus het aftellen is nu echt begonnen!
Over 2 weken ben ik onderweg naar Nieuw Zeeland, tijd voor een nieuw avontuur!
Mijn ticket is een jaar geldig en in die tijd hoop ik leuke dingen mee te maken, bijzondere mensen te ontmoeten, hier en daar wat centjes te verdienen maar vooral weer wat meer van de wereld te zien.
Via deze weg zal ik proberen jullie op de hoogte te houden!

Liefs, Wendy

  • 16 November 2014 - 15:07

    Chantal Nooij :

    Goede reis Wendy! En tot apps / Skypes! Xxx

  • 16 November 2014 - 18:23

    Rinus Van Der Star:

    Goeie reis Wendy en heel veel plezier

  • 17 November 2014 - 11:18

    Marion Dekkers:

    Hoi Wendy,je bent nu onderweg,ik heb vannacht gezien dat je was geland in Dubai,en je zit nu op je lange vlucht naar Sydney,je hebt 1/3 bijna achter de rug.
    Leuk om te zien met deze app,waar je vliegt.
    Ik hoop dat de vluchten meevallen,bijna halverwege.xxMama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Goorn

Backpacken

:-D

Recente Reisverslagen:

24 December 2014

Cactus Jack

05 December 2014

East cape!

27 November 2014

Kia Ora!

19 November 2014

Gearriveerd!

03 November 2014

Aftellen!
Wendy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 4616

Voorgaande reizen:

16 November 2014 - 15 November 2015

Backpacken

Landen bezocht: