Gearriveerd! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wendy - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wendy - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

19 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal!

Ik ben op bestemming! De afgelopen 2 weken zaten bomvol noodzakelijke en leuke dingen. Er moest natuurlijk veel geregeld, opgeruimd en ingepakt worden maar ik heb ook heel veel leuke dingen gedaan met allemaal lieve mensen om op die manier afscheid te nemen. Het besef dat ik zo lang en ver weg zou gaan wilde alleen nog niet echt komen.

Zondag was de dag van vertrek dan daar. Ik was nog bang dat mn backpack te klein zou zijn maar ik heb toch nog alles er in gekregen. Mark en Claudia kwamen me even voor 5 ophalen zodat mama niet midden in de drukte van de snackbar gedag hoefde te zeggen. Dus we waren al lekker op tijd op Schiphol. Ik was nog te vroeg om in te checken dus we zijn lekker met z'n 3tjes wat gaan eten. Daarna ingecheckt en nog een koppie gedaan en toen was het tijd om aan de reis te beginnen.

De eerste vlucht, van Amsterdam naar Dubai, was niet heel comfortabel en ik had 2 oude vrouwtjes naast me die niks te melden hadden dus ook niet erg gezellig. De volgende vlucht, van Dubai naar Sydney, had ik het gelukkig beter voor elkaar. Ik zat aan het gangpad en de stoel naast me was vrij dus lekker de ruimte en gelukkig redelijk kunnen slapen. In Sydney kon ik even contact maken met het thuisfront wat heel fijn was want zo'n lange vlucht in je uppie is toch weinig aan. En dan begint het toch wel door te dringen dat het allemaal echt begonnen is. Nog 1 vlucht van 4 uur te gaan. Eenmaal in het vliegtuig bleek alleen 1 passagier zoek te zijn en daar moesten we op wachten dus nog een uurtje extra in het vliegtuig gezeten.

En dan ben je weer in Auckland. Kon me eigenlijk van de vorige keer weinig van het vliegveld herinneren maar toen ik aankwam was het gelijk weer bekend. Met een bus naar het hostel gebracht waar ik in de rij voor de receptie een Nederlands meisje trof, zo fijn om weer even lekker te kletsen, waar we best wel even de tijd voor hadden want het was een hele lange rij.
Was zo blij toen ik de sleutel van mn kamer kreeg, heb gelijk schone kleren gepakt en een lekkere lange douche genomen, daar was ik zo aan toe! Verder heb ik weinig gedaan, even een klein rondje gewandeld en op tijd naar bed.

Ik was zo moe dat ik bijna het klokje rond heb geslapen. Vanmorgen dus weer wat fitter wakker geworden. Vandaag was een regel dag. Verschillende afspraken, veel formulieren ingevuld en m'n Nieuw Zeelandse telefoonnummer geactiveerd. Voor wie daar graag gebruik van wilt maken; +64224399665. Maar WhatsApp werkt gewoon nog op mn Nederlandse nummer. Ik heb ook vandaag gelijk mn eerste dagtrip geboekt. Vrijdag doe ik een tour door Auckland met een BBQ op het strand. Ik ben in ieder geval de komende week nog in Auckland dus het lijkt me leuk om op die manier wat meer van de stad te zien en hopelijk ook nog wat leuke mensen te ontmoeten.

Nu lig ik languit op mn bed, toch een beetje een jetlag denk ik want ik ben weer supermoe. Lekker even relaxen, alle informatie van de hele dag even op me in laten werken en dan straks lekker buiten de deur wat eten denk ik.

Morgen begint de dag weer om 9 uur met een afspraak bij de bank en dan ga ik maar eens aan mn banenjacht beginnen. Ik ben benieuwd!

Liefs, Wendy

  • 19 November 2014 - 07:50

    Monique:

    Slaap lekker en succes met de jobhunting.

  • 19 November 2014 - 08:49

    Carla Bosman:

    Mooi dat je goed aangekomen bent
    Succes met de banenjacht

  • 19 November 2014 - 08:54

    Marion:

    Hoi Wendy,
    Zo dat was een hele trip bij elkaar!!
    Gelukkig ben je goed aan gekomen,en kan het avontuur beginnen.
    Dat doe je goed,een tour door Aukland,dan laten ze je de hoogtepunten van de stad zien.
    Wij zijn toen ook in zo'n hoge toren geweest,dan kijk je over de hele stad uit.Misschien dat je daar ook komt.Onze woensdag gaat beginnen,jij gaat alweer lekker naar bed,dus dan is het zo vrijdag.
    Succes morgen,ben erg benieuwd,of er baantjes zijn.
    Vanavond weer even appen.Slaap lekker.xxx

  • 19 November 2014 - 16:17

    Jory :

    Wat een reis op deze manier ! Zo vervelend als er stomme mensen naast je zitten en vooral als je zo lang moet ! Gelukkig ben je goed aangekomen, nu kan het avontuur beginnen.

    Veel succes met al het geregel en je banenjacht :) Hoop dat het allemaal een beetje lukken wil.

    Ben super benieuwd naar wat het komende jaar je allemaal zal brengen!
    Geniet ervan

    xxx

  • 19 November 2014 - 23:10

    Esther:

    Wen!! Goed te lezen dat je goed bent aangekomen. Lange reis denk?? Wij hadden toen voor 16 euro een douche genomen op Singapore, wat is t heerlijk om dan ff te douchen he :p
    Gelijk op banenjacht lees ik? Ben benieuwd!
    Wij werken nu sinds deze week in Sydney. Even wat centen sparen voordat we weer doorgaan :)
    Heel veel plezier!! Fijn dat je gelijk wat contact had gemaakt bij t hostel, ff een praatje maken zo nu en dan is wel net zo leuk ;-)
    Ik duim voor je dat je snel een leuke job vind!
    Xx Esther

  • 20 November 2014 - 00:45

    Annie:

    Ow wen! Spannend allemaal hoor.
    Grappig dat je dan meteen het vliegveld weer herkent.
    Voelde het vast al als een beetje thuis komen?
    Heel veel succes met het vinden van je eerste baantje daar!
    Kus Annie

  • 26 November 2014 - 11:21

    Lizette:

    Lieve Wen,

    Leuk om je via deze weg te volgen.. Ben benieuwd hoe je dagtrip is geweest! Al leuke mensen ontmoet? En hoe gaat het met je banenjacht? Hier hebben we je natuurlijk gemist met ons weekendje. Gelukkig ben je er volgend jaar weer bij ;-)

    Geniet! En succes met je banenjacht! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Backpacken

:-D

Recente Reisverslagen:

24 December 2014

Cactus Jack

05 December 2014

East cape!

27 November 2014

Kia Ora!

19 November 2014

Gearriveerd!

03 November 2014

Aftellen!
Wendy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 4623

Voorgaande reizen:

16 November 2014 - 15 November 2015

Backpacken

Landen bezocht: